Direktlänk till inlägg 7 september 2013

Att vara igång.

Av Magnus - 7 september 2013 14:00

Jaha, då har jag börjat. Inte för att jag riktigt vet vad jag skall skriva så här första gången.

Det är inte alltid helt lätt.

Jag kan väl i och för sig berätta att jag alltså heter Magnus. Bor i Västerås. Ingen familj för närvarande. Har en mysig katt som heter just - Mysan. 

Har jobbat med radio. Men är för närvarande "mellan två jobb". 

Gillar fim, musik, böcker, TV-serier och mycket annat. Och jag gillar att skriva. Klura på saker. Dela med mig av mina tankar och funderingar. Vilket jag alltså tänkt göra i den här bloggen. Har aldrig bloggat förut. Så det ska bli intressant och se om jag "fixar" det eller inte. Vi får väl se hur det blir... 


Idag är det dagen efter Sverige slog Irland i VM-kvalet med 2-1 på borttaplan. Det känns gött. Inte för att jag är någon sportdåre. Nej, absolut inte. Men jag tycker det är kul att se både hockey och fotboll när det "gäller" något. Som igår. En härlig anspänning. En skönt nervös väntan på slutsignalen. Då är det roligt med sport...


Det är även den 7 september. Och jag har just suttit vid stranden. I dryga 23-gradig värme. Helt galet egentligen. Men väldigt trevligt. Vem hade kunnat tro att det skulle vara sommar fortfarande? Så det gäller att passa på och njuta. Snart viner vindarna, och regnet piskar mot fönstren, och termometern visar 3+.


Nåväl, det kanske inte blev så mycket "vettigt" sagt den här första gången. Men nu är jag igång i alla fall.

Alltid något.


Ha de så bra. Och Take Care...

//M



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Meningar Med Magnus

Ja det är så den heter. Min blogg. Tanken är att skriva olika meningar. Förstås. Men också OM meningar. Meningar med Livet kanske. Meningar med Magnus.
Om det finns meningar med olika saker.
Det kommer handla om stort. Och smått.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards